Retur og bytte

Hos Lillelam er det enkelt å bytte eller returnere en vare. Vi har alltid 30 dagers åpent kjøp. Varen må returneres i samme stand, altså ikke brukt, vasket, skadet eller annet. Dersom du har kjøpt varen hos en annen forhandler enn i nettbutikken vår må du henvende deg dit. NB! Salgsvarer byttes ikke.

Følg instruksen nedenfor, og du vil få valget om å printe ut etikett selv eller få en unik kode som du oppgir sammen med innlevering av pakkken (IKKE koden som står nedenfor 2238). Følg instruksene helt frem til du kommer til en side med bekreftelse fra Postnord.

 

Slik bytter du:

  1. Legg inn ny bestilling på lillelam.no på de varene du ønsker å bytte til
  2. Meld inn din retur i skjemaet under og følg anvisning videre for å opprette returetikett (oppgi returkode 2238 på neste side).
  3. Pakk inn varene i posen du mottok varene i, den har dobbel teip for enkel retur, og legg ved følgeseddelen du fikk med.
  4. Lever inn pakken på ditt nærmeste PostNord leveringssted.
  5. Returfrakten er gratis når du bytter til annen størrelse, farge eller vare, men frakten for ny vare dekker du selv.
  6. Du får kreditert fakturaen / pengene tilbake når den returnerte varen ankommer vårt lager og vi har behandlet din retur. Merk at dette kan ta noen ekstra dager i travle perioder. Om du valgt Klarna faktura kan du melde om retur i Klarna appen slik at fakturaen settes på vent.

 

Slik returnerer du:

  1. Meld inn din retur i skjemaet under og følg anvisning videre for å opprette returetikett.
  2. Oppgi returkode 2238 på neste side.
  3. Pakk inn varene i posen du mottok varene i, den har dobbel teip for enkel retur, og legg ved følgeseddelen du fikk med.
  4. Lever inn pakken på ditt nærmeste PostNord leveringssted.
  5. Returkostnad er kr 59,- og trekkes fra beløpet som tilbakebetales *)

 

*) Dersom du har valgt faktura og ikke betalt den, vil varen slettes fra fakturaen. Har du betalt med kort vil Klarna ta kontakt med deg for tilbakebetaling. Tilbakebetalingen skjer innen 7-14 virkedager etter at vi har gitt beskjed til klarna om refundering. For å unngå purregebyr på varene du har sendt tilbake, må du selv ta kontakt med Klarna ved å logge inn i appen eller besøke www.klarna.no

 

Reklamasjon

Dersom du har mottatt en vare med feil ta kontakt med oss på flokken@lillelam.no. Send med bilder av produktet, samt info om farge, størrelse, og når produktet ble kjøpt.